2020. aug 29.

Fullon van tahóval a körút és ez ellen nincs mit tenni

írta: nb1er
Fullon van tahóval a körút és ez ellen nincs mit tenni

A napi bicajtávon kiábrándító tanulságokkal lettem gazdagabb a körúti állapotokkal kapcsolatban. Tök jó, hogy van sávunk, csak éppen senki se bünteti meg az olyan formákat, akikről most beszámolok. Mit kell ilyenkor tenni? Felmenni a járdára? Rámenni az autósok sávjára? Hívni a közteret?

Őszinte leszek, nekem autósként nagyon tetszik a körúti bringásítás ötlete, ám a gyakorlatban volna rajta mit javítani. Nem fotóztam, nem írtam rendszámot, tök fölösleges, nem akarom feljelenteni a krém színű luxus autó Insta-pozitív gazdáját, aki elakadás jelzővel volt szíves ráparkolni a bringa sávra, mert ő beugrott egy gyrosra. Értem, éhes volt, az éhes embertől pedig nem szabad sajnálni a bringasávot. Egészségedre és nagyon csini volt a hajad!

150 méterrel odébb furgon villogott sofőr nélkül az árnyékban, a "mi" csíkjaink közt fulladozva. Atlétás pocakosa egy másik alakkal beszélgetett kedélyesen egy üzlet előtt - áruszállításnak nem volt jele.

Bónuszba: Visszamenet egy BMW úszott a Bajcsy buszoknak fenntartott sávjában. Két lámpáig figyeltem, majd bekuncsorgott a többi autós közé, mikor elfogyott előke az út. Biztos csak véletlenül benézte... és véletlenül megelőzött vele vagy 25 autóst, akik békésen odaégtek a betonra.

Bicajosként mit tudok tenni akkor, ha egy illetlen autós ráparkol a bicajos sávra azon felül, hogy leszállok és elkuncsorgok? Legális tippeket várok kommentben. :)

Szólj hozzá

budapest bicaj bicikli belváros taháó #tourdepest